De klant:

Mijn rol:

Het bureau:

De briefing:

Q-Park

Video creative

Mr. Koreander

Vertaal het campagneconcept van Mr. Koreander naar opvallende, high-end video assets.

De uitkomst:

Mr. Koreander is een knetterleuk communciatiebureau uit Amsterdam, die mij vroegen of ik ze kon helpen hun Big Idea te vertalen naar een reeks video portretten.

Q-Park? Ja, da's die parkeergigant met die betonnen kolossen. Maar wist je dat ze nu ook de straten hebben veroverd? Met hun app kun je nu ook gewoon aan de weg parkeren.

De Q-Park app en ontgrendel een wereld van parkeermogelijkheden. Overal en altijd, zo simpel is het.

Mr. Koreander kreeg de kans om deze game-changer in de Nederlandse arena te gooien. Het doel? Iedereen met vier wielen die app laten omarmen, door de benefits in een slimme, relatable campagne te verpakken.

Mr. Koreander verzon het ‘Dichterbij dan Dichtbij’ en liet mij er op los om aansprekende campagne video’s te maken. Ik schreef de scripts en vul;de het creatieve idee verder in met art-director Thamar Lutjens.

Vorige
Vorige

RING

Volgende
Volgende

Eyeforce